
Marieke de Witte
+31 6 53 15 4827
marieke@laszlodewitte.nl

Mihaly Laszlo
+31 6 21 15 2905
mihaly@laszlodewitte.nl
De wereld verandert in razend tempo. Technologische ontwikkelingen hebben het klantcontact van bedrijven aanzienlijk veranderd, net als de verkoopprocessen. Wij zien veel bedrijven worstelen met het toekomstproof maken van hun salesorganisatie. Wat worden onze nieuwe businessmodellen en strategieën? Daarnaast ontstaat er een totaal nieuwe generatie klanten en ook verkopers, met andere kenmerken en ander gedrag.
Als je jouw salesorganisatie daar niet tijdig op aansluit, ga je op korte termijn terrein verliezen.
Wij helpen je om beter en succesvoller te worden in sales. Alles wat we doen is gericht op de sales van morgen, future proof, rekening houdend met actuele ontwikkelingen in de markt.
Investeren in salesadvies en -training wordt steeds belangrijker, de urgentie nog groter.
Als je met ons in zee gaat kies je voor een totaalaanpak van Review, Design en Development. En daarin gaat het ons niet louter om ‘meer’. Groei om de groei alleen, is namelijk niet altijd beter. Met ons ga je voor dat laatste, voor beter. Betere deals, betere marges, betere klantrelaties, betere toekomst van jouw organisatie.
Houd rekening met serieuze veranderingen en investeringen, maar weet een ding zeker: elke euro die je nu investeert in salesontwikkeling, verdien je in veelvoud terug.
Wij geloven in co-creatie en verbinding als basis voor sales. Daarnaast in het alleen maar focussen op de echt relevante klanten. Wie zijn substantieel en interessant? Bij wie los je daadwerkelijk iets op?
Lees hier het succesverhaal van Asito.
Gedegen onderzoek van de opgave waarvoor je staat. We kijken onder andere naar jouw branche en klantcultuur en voeren een grondige salesanalyse uit. Hoe zijn je resultaten in omzet en klanttevredenheid? Onze tools geven je inzicht in jouw reputatie in de markt. Hoe tevreden zijn je klanten en medewerkers? Hoe doe je het ten opzichte van je concurrenten? Welke positie heb je in de markt?
Na de nodige persoonlijke gesprekken en ons deskresearch laten we je zien waar resultaatverbetering mogelijk is. Zit dat in je salesstrategie, in de structuur, leiderschap of vaardigheden en tools? Meestal in een combinatie, waarvoor we je een concreet plan van aanpak bieden. Daarbij werken we heel pragmatisch en geven we aan wat er moet gebeuren en in welke volgorde.
De juiste stappen die gaan leiden tot een daadwerkelijke resultaatverbetering
We vinden de factoren die voor jou echt het verschil maken om loyaliteit en actieve referentie onder je klanten te verhogen
Na een Sales Review en ons advies laten we je niet aan je lot over. We voelen ons medeverantwoordelijk voor jullie voortgang en successen. Dus we helpen jullie met de gewenste aanpassingen op de juiste wijze en in de juiste volgorde door te voeren. We betrekken alle relevante spelers bij het commerciële verbeter- of verandertraject.
Samen definiëren we ook een onderscheidende en betekenisvolle klantbeleving voor jouw bedrijf. De klantbeleving die bijdraagt aan een sterke merkpositionering en aan een fundament voor elk klantcontact.
Laat je team niet los zonder een strategie
WORKSHOPS, TRAINING, COACHING
Zonder 100% motivatie van medewerkers heeft een verandertraject weinig effect. Dus naast het ontwikkelen van het team en de talenten daarbinnen werken we aan motivatie. Doel is om jouw gemotiveerde medewerkers zover te brengen dat ze de klantbeleving waarmaken met de juiste skills, producten, processen, systemen en techniek. We werken op verschillende organisatieniveaus zodat iedereen aligned is om de klantbeleving te borgen in jouw bedrijf.
Waar nodig ondersteunen we ook met Sales for Managers waarin we het commercieel leiderschap ontwikkelen dat nodig is om de salestransitie te realiseren met jullie team.
Top verkoopteams voor een salestransitie
Hoe werf ik nieuwe klanten? Hoe maak ik mijn sales toekomstproef? Waar zit de doelgroep voor mijn product of dienst?
Als je jouw gegevens invult, nemen wij contact met je op. We spreken je graag! En natuurlijk beslis je zelf of je daarna een volgende stap wilt zetten.