Marieke de Witte
+31 6 53 15 4827
marieke@laszlodewitte.nl
Mihaly Laszlo
+31 6 21 15 2905
mihaly@laszlodewitte.nl
Of we nu klant, bezoeker of gast zijn, we kennen allemaal bedrijven waar we graag zijn, fysiek of virtueel. Omdat de omgeving fijn is, de producten goed zijn en omdat de interactie prettig is. Waar het in het klantmanagement niet gaat om de klant of bezoeker, maar om mij, die ene unieke klant of bezoeker. Welkom in de gastvrije organisatie!
Beleving is altijd het resultaat van 3 elementen: geboden producten en services, de setting en omgeving en het gedrag en interactie door en met medewerkers. Met een concept dat past binnen de hardware en aansluit op verwachtingen van klanten en gasten. Het gedragselement is het meest bepalend voor de gast- of klantbeleving, maar krijgt in veel ‘klantgerichheidsprojecten’ de minste aandacht. Veel tijd, geld en energie gaat naar het aanbod van product- en services en naar de omgevingsfactoren (setting). Zonder een solide service concept verandert er echter vrijwel niets in de gastbeleving.
Wij geloven in co-creatie en verbinding als basis voor alles en in het focussen op de echt relevante klanten en bezoekers. Wie zijn substantieel en interessant? Hoe kun je met hen de verbinding aangaan? Bij wie los je daadwerkelijk iets op en draag je iets bij?
Gedegen onderzoek van de opgave waarvoor je staat. Hoe zijn je resultaten in omzet en klanttevredenheid? Onze tools geven je inzicht in jouw reputatie in de markt. Hoe tevreden zijn je klanten en medewerkers? Hoe doe je het ten opzichte van je concurrenten? Welke positie heb je in de markt?
We vinden de factoren die voor jou echt het verschil maken om loyaliteit en actieve referentie onder je klanten te verhogen.
Toegevoegde waarde is de mate waarin je mij helpt mijn klus te klaren
Samen definiëren we een onderscheidende en betekenisvolle klantbeleving voor jouw bedrijf. De klantbeleving die bijdraagt aan een sterke merkpositionering en aan een fundament voor elk klantcontact. Met klantmanagement als basis voor een gastvrije organisatie
Pro-actief werken aan duurzame groei
Ontwikkelen van het team en de talenten daarbinnen. Doel is om gemotiveerde medewerkers te voorzien van kennis en vaardigheden om de klantbeleving waar te maken met de juiste producten, processen, systemen en techniek. We werken op verschillende organisatieniveaus zodat iedereen aligned is om de klantbeleving te borgen in jouw bedrijf.
Klantprogramma’s: hoe kun je ze echt laten werken?