Mens of robot in sales?

Mens of robot in sales

Mens of robot in sales?

In discussies over toenemende robotisering in werk en zakendoen, gaat het ook steeds vaker over de vraag: mens of robot in sales? Vaak krijg ik daarop antwoorden als ‘uiteindelijk wil je toch zakendoen met echte mensen’ en die opmerking komt niet alleen van mensen in sales. Ik worstel met die opmerkingen, want als je goed kijkt naar alle ontwikkelingen in sales, zijn we al hard op weg. Noem het sales in de cloud, SaaS of automatisering.

Roepen tegen beter weten in?

Volgens mij roepen we het vaak tegen beter weten in, vanuit zelfbehoud. Als we het maar hard genoeg blijven roepen, zal het hopelijk zo blijven. Dus hoe zit het nou? Willen we zakendoen met mensen of zijn robots ook prima?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *