Bunk in Wonderland

GASTVRIJHEID HERUITVINDEN

BUNK slaat een brug tussen hotels en hostels door een gecombineerd aanbod van betaalbare compacte luxe kamers en slim ingerichte pods met veel privacy. In twee monumentale kerken wordt gastvrijheid opnieuw uitgevonden op een plek waar we ons samen kunnen verwonderen.

De vraag van BUNK was om hen te helpen bij het heruitvinden van gastvrijheid. Hoe kunnen we met het team vanaf het allereerste moment een beleving van verwondering creëren voor Bunk gasten en medewerkers?

verwondering als serviceconcept

We zijn ruim voor de opening van Bunk gaan samenwerken in een integraal programma. Allereerst door het definiëren van de Bunk beleving en het daarbij horende serviceconcept. Wat gaan we beleven en meemaken? Dit concept vormde de basis voor alles: werving en selectie van teamleden, onboarding, aansturing en coaching. In de periode tot opening en na de opening hebben we in nauwe co-creatie vormgegeven aan de verwondering bij Bunk.

alsof het er altijd al was

De eerste BUNK locatie is inmiddels geopend en de reacties van gasten en medewerkers zijn bijzonder goed. Gasten merken niets van kinderziektes of onwennige medewerkers. Sterker nog, mensen gaan ervan uit dat Bunk er altijd al was en er al jaren zit. De heruitgevonden gastvrijheid bij BUNK klopt als een bus en vertaalt zich in gasttevredenheid, buzz, reviews en bezetting en omzet.