Carlton President | Trots, Persoonlijk, Vol passie
Het Carlton President Hotel introduceert een compleet nieuw hotelconcept, door een metamorfose van de algemene ruimtes, vergadercentrum en restaurant. Deze nieuwe look & feel is onderdeel van de ambitie om een nieuwe gastbeleving te realiseren, afgestemd op actuele en toekomstige wensen van gasten. Een nieuwe gastbeleving vraagt naast hardware ook om een nieuwe vorm van gastvrij gedrag.
onderscheidende servicebeleving
De vraag van Carlton President aan Laszlo & De Witte is om een programma te ontwikkelen waarin we het hotelteam helpen om een consistente en onderscheidende servicebeleving te realiseren waarbij ieder op eigen wijze, de servicebeleving kan inkleuren.
Total Service Experience© programma
We begeleiden het team in een Total Service Experience© programma waarin we door middel van workshops en trainingen het serviceconcept kaderen, implementeren en borgen. Het programma bestaat onder andere uit verkennende workshops met directie en middenmanagement, contextworkshops met medewerkers, training en continue ondersteuning. Afhankelijk van actuele situaties en thematiek helpen we hen om de hotelbeleving consistent te houden.
stijgende reviewscores
Concrete resultaten zijn stijgende reviewscores op verschillende platforms. De gastbeleving wordt steeds hoger gewaardeerd. Omzet stijgt door een toegenomen gemiddelde besteding per gast. Medewerkers ervaren een groeiende mate van trots en tevredenheid in hun werk.