Laszlo en de Witte
  • SALES
  • SALES PROGRAMMA’S
  • KLANTMANAGEMENT
  • BLOGWhere the heart is
  • WIE WE ZIJN
    • Verbeteren van commerciële resultaten
    • Voor wie we werken
  • CONTACT
  • Zoek
  • Menu Menu
Medicorps en LEDW

Medicorps C-Level Selling

AON en LEDW

Connecting Aon

Validata en LEDW

Zelfverzekerd in (online) sales

LEDW Volkshotel

Dit is het Volkshotel

LEDW KIT logo

SDG’s in hospitality

Rituals en LEDW

Rituals Selling from the heart

Het meest gastvrije museum van Nederland

Het meest gastvrije museum

Viqtor Davis en LEDW

Techies in klantmanagement

Carlton President Hotel

Trots, Persoonlijk, Vol Passie

Appel catering

Het DNA van een cateraar

Pagina 1 van 212

Partner Programs Sales

* AVG & Privacybeleid

Contact opnemen?

Marieke de Witte LEDW

Marieke de Witte

+31 6 53 15 4827
marieke@laszlodewitte.nl

Mihaly Laszlo LEDW

Mihaly Laszlo

+31 6 21 15 2905
mihaly@laszlodewitte.nl

© Copyright - Laszlo en de Witte - KvK 61901423 – ING NL 15 INGB 0006 7140 90 – BTW NL854539669B01
  • Partner Programs Sales
  • AVG Gegevensverwerking
  • Contact
Scroll naar bovenzijde
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat, maar je kunt je afmelden als je dat wenst.
ACCEPTERENINSTELLINGEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN

Het succes van klantmanagement hangt mede af van de tools die een klantmanager ter beschikking heeft. Een goede toolkit bestaat uit een mix van de allerbeste processen, middelen en skills.

Klantmanagement werkt goed als elk van de partijen volledig overtuigd is van de waarde van het partnership. Hoe meer toegevoegde waarde de organisaties van de klant en klantmanager ervaren hoe beter.
Hoe hoger de bijdrage van de waardepropositie in Challenges of grootste uitdagingen van de klant, hoe waardevoller en relevanter de samenwerking zal worden ervaren.

De basis onder de uitvoering is een gevalideerd activiteitenplan. In de ideale situatie ontwikkelen klantmanager en klant het plan in nauwe samenwerking en co-creatie. Een plan is goed als het gevalideerd is door beide partijen, zodat er duidelijkheid is over de juiste route en over ieders inzet. Die gezamenlijke inzet bepaalt de kwaliteit van de uitvoering van het plan.

‘Als we echt willen samenwerken vanuit de waardepropositie, wanneer zijn we dan geslaagd? Wat is dan het einddoel dat we nastreven?’
Hoewel je altijd streeft naar partnership en vanzelfsprekende verbondenheid, is bij echt klantmanagement niets vanzelfsprekend. Om succes te ervaren en dat ook te kunnen bespreken moet je het succes definiëren.

Om een partnership aan te gaan op echte toegevoegde waarde is het van belang dat beide partijen elkaar volledig doorgronden. Weten wat elk van hen beoogt te bereiken. Dat vraagt om begrip van elkaars situatie. Van de klantmanager vraagt dit de kunde om Challenges, Pains en Gains van de klant boven water te krijgen en te duiden.