workshop sales design

workshop sales design

De transformatie van verkoop

Onze manier van zaken doen verandert in een moordend tempo. Of het nu gaat om vervlechting van operations, marketing en sales of om kanalen van communicatie en distributie, alles wordt complexer en intensiever. Salesorganisaties proberen bij te blijven en te veranderen. Maar de toekomst vraagt om een een totale transformatie van verkoop.

Duur workshop: 1 dag
Aantal deelnemers: tot 20
Doel: ontwikkelen van een roadmap voor toekomstbestendige sales

Workshop Sales design

In deze workshop ontwikkelen we een roadmap voor de transitie die nodig is voor jouw salesbenadering van de toekomst. We werken aan het heruitvinden van alle onderdelen van jouw salesorganisatie. Performance management, systemen en processen, werving & selectie, training en coaching, het komt allemaal aan bod.

Na deze Workshop Sales design hebben de deelnemers:

  • vastgesteld hoe de huidige en toekomstige trends hun verkoop beïnvloeden
  • in kaart wat hun toegevoegde waarde is en zal worden
  • gedefinieerd hoe hun salesorganisatie en –team zich dient te ontwikkelen naar toekomst
  • het stappenplan om de veranderingen die nodig zijn uit te voeren

Aanpak:

  • de belangrijkste trends voor jouw organisatie
  • gap-analyse: de actuele versus de toekomstige verkoop organisatie
  • schetsen van het verkoopteam van de toekomst
  • definiëren van de de belangrijkste stappen voor transformatie
  • vooruitgang meten en evalueren door middel van KPI’s
  • presentatie van roadmaps

 

Andere onderdelen in dit programma:

 

Meer weten? Laat ons contact met je opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
© Copyright - Laszlo en de Witte - KvK 61901423 – ING NL 15 INGB 0006 7140 90 – BTW NL854539669B01