Elke ondernemer krijgt ooit te maken met een crisis. Klanten vallen weg en jouw omzet slinkt. Je vraagt je af waar je het allemaal voor doet. Kom je ooit nog uit deze crisis?
Daarnaast hebben veel bedrijven, zonder het te beseffen, last van een grotere crisis; de crisis in B2B sales.
CRISIS IN B2B SALES
De wereld verandert in razend tempo. Er treedt een totaal nieuwe generatie klanten en verkopers aan, met andere kenmerken en ander gedrag. Ondertussen veranderen door technologie het klantcontact en verkoopprocessen volledig.
Bedrijven worstelen hierdoor met het toekomstproof maken van hun salesorganisatie. Wat worden de nieuwe businessmodellen en strategieën?
Als je jouw salesorganisatie nu niet aansluit, ga je snel terrein verliezen.
WEBINAR ONDERNEEM JE UIT DE CRISIS
Wij hebben oplossingen die jou helpen om een crisis te doorstaan en om toekomstproof up and running te komen.
We delen die graag met je in het Webinar Onderneem je uit de crisis.
Doe mee als je je herkent in:
Het webinar Onderneem je uit de crisis gaat over
Onze oplossingen zijn geschikt voor ondernemers, managers en salesprofessionals in B2B
Na onze blog-trilogie nu het webinar
Honderden gingen je voor in onze webinars en trainingen
Mijn handen jeuken. Ik zie allerlei mogelijkheden/ideeën om contact te houden met bestaande klanten of nieuwe dingen op te starten.
Wanneer herhalen jullie deze webinar? Ik heb een paar collega’s die dit eigenlijk ook moeten bijwonen namelijk!
Focus op korte termijn doelen maar niet vergeten om ook vooruit te kijken. Nu al voorbereiden voor straks.
WAT WETEN WIJ ERVAN?
Wij houden ons voornamelijk bezig met salestransformaties waarin we traditionele salesorganisaties transformeren naar effectieve klantmanagement machines. Zo zijn wij medeverantwoordelijk voor de succesvolle transformatie naar toekomstproof sales van één van de drie grootste Facilitaire Dienstverleners van Nederland.
Daarnaast kennen wij de ontwikkelingen in B2B Sales als geen ander en weten we waarom en hoe jij moet investeren in sales om toekomstproof te worden zonder de boot te missen.
Hoewel elke crisis en ook elke ondernemer verschilt, zijn er vaak parallellen. Wij kennen veel best practices en we weten wat wel of niet werkt. In de financieel economische crisis na 2008, realiseerden wij jaarlijks ‘double digit growth’. En waar vandaag andere bedrijven commercieel stil- of omvallen, sluiten wij nog steeds deals.