workshop sales in de toekomst

Workshop Sales in de toekomst

workshop sales in de toekomst

Steeds meer producten en diensten worden benaderd als commodities. Tegelijkertijd schreeuwen klanten om toegevoegde waarde en betere prijzen. Hoe moet onze traditionele manier van verkopen worden afgestemd op sales in de toekomst. Hebben we sales nog wel nodig?

Duur workshop: 3,5 uur
Aantal deelnemers:
tot 20
Doel:
ontwikkelen van een toekomstvisie op de eigen salesorganisatie

In deze workshop Sales in de toekomst geven we aan de hand van ontwikkelingen en trends een blik op sales in de toekomst. Hoe kunnen we onze klanten strategisch bedienen? Welke toegevoegde waarde kunnen we leveren? Hoe gaan we in de toekomst samenwerkingen aan die rendabel zijn voor beide partijen.

Na deze workshop sales in de toekomst hebben de deelnemers:

  • een helder inzicht gekregen in de ontwikkelingen in sales, nu en in de toekomst
  • de overtuiging dat partnership vraagt om meer dan solution & value based selling
  • voorbeelden van geslaagde vormen van partnership in sales
  • richtlijnen voor een eigen blauwdruk van salesbenadering

 

Aanpak:

  • groepsdiscussie: huidige trends in verkoop
  • presentatie: best practices van huidige trends in verkoop
  • groepsdiscussie: de consequenties van het nieuwe verkopen voor de eigen organisatie
  • creatie-sessie: waarde creëren voor en met onze huidige klanten

 

Onderdelen in dit programma:

 

Meer weten? Laat ons contact met je opnemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
© Copyright - Laszlo en de Witte - KvK 61901423 – ING NL 15 INGB 0006 7140 90 – BTW NL854539669B01